Soort reis

Filter op beoordelingen




Reiservaringen

Wij delen met u graag ons enthousiasme over onze bestemmingen en reizen. Maar laten we eerlijk zijn: helemaal ‘ongekleurd’ zijn onze meningen niet. Daarom hechten we veel waarde aan de beoordelingen en tips die onze klanten achterlaten op onze website. Niets zo waardevol als een review van een klant die net terug is van zijn/haar reis. Daarom warm aanbevolen: lees de beoordelingen. U kunt reviews vinden over elke reis, elk hotel, elke coach. Of doe inspiratie op in het algemene reviewoverzicht van alle wellnessreizen.

Alle beoordelingen

9 juni 2009

Nederland, Badhotel Scheveningen

Compliment voor Puurenkuur, bij t annuleren van de eerdere geboekte datum van het arrangement, werd alle hulp en mogelijkheden aangeboden door de desbetreffende dame van Puurenkuur, waardoor wij het ons aangeboden arrangement enkele weken later konden genieten. Goede en snelle service

E Hollander

3 juni 2009

Sri Lanka, Hotel Walauwa

Ik heb het erg naar mijn zin gehad in Sri Lanka bij Hotel Walauwa. De verzorging was heel persoonlijk en goed. Het was momenteel erg rustig in het hotel, maar aan de service was niks af gedaan. Ik was heel blij met de snelle en deskundige contacten met Marleen voorafgaand aan mijn vertrek. Ook het welkomstcadeautje was heel leuk. Hartelijk bedankt voor het regelen!

Franca van Nunen

2 juni 2009

Nederland, Hilton Royal Parc Soestduinen

Wat ik jammer vond was dat de behandelingen waren ingepland zonder eerst te overleggen met ons. Daardoor liep ons programma af en toe anders dan wij hadden gewild. Verder vonden wij dat het Hotel weinig wist wat zich afspelde op de golf. Waardoor wij aan de balie van het hotel greenfee betaalden en dan niet konden spelen omdat er een wedstrijd was. Communicatie Hotel met de golfclub is erg slecht. Al met al heb ik erg genoten van de behandelingen en de omgeving. Ik zal zeker nog eens terug gaan.

M noordam

27 mei 2009

Madeira (Portugal), Jardim Atlantico

Op het viegveld van Madreira aangekomen werd ik niet afgehaald. Nadat ik geprobeerd had om via een lokale telefoon het hotel te bereiken heeft een medewerkster van het vliegveld voor mij het hotel gebeld. Ik kreeg van een personeelslid van het hotel te horen dat ik pas om 18.00 uur verwacht werd?!Omdat het hotel een uur van het vliegveld af ligt moest ik nog een uur op het vliegveld wachten. Het vliegtuig had vertraging opgelopen vanuit Amsterdam dus in Lissabon was het vliegtuig naar Madeira al vertrokken waardoor er al een wachttijd was van 1,5 tot 2 uur. In het hotel aangekomen gaf ik aan dat in het arrangement een wandeling van drie uur inbegrepen zat. Mij werd aangegeven dat deze wandeling die dag (vrijdag) was geweest. Ik ben hier nogal teleurgesteld over. Ik zou het op prijs stellen om hierover nog een reactie van u te ontvangen. Met vriendelijke groet, Carla Versnel.

C. Versnel

27 mei 2009

Italië, Villa San Giò

Mijn complimenten, zelden zo veel passie en overgave gezien om mensen het naar de zin te maken.

M. Willems van Dijk-Roijendijk