Soort reis

Filter op beoordelingen




Reiservaringen

Wij delen met u graag ons enthousiasme over onze bestemmingen en reizen. Maar laten we eerlijk zijn: helemaal ‘ongekleurd’ zijn onze meningen niet. Daarom hechten we veel waarde aan de beoordelingen en tips die onze klanten achterlaten op onze website. Niets zo waardevol als een review van een klant die net terug is van zijn/haar reis. Daarom warm aanbevolen: lees de beoordelingen. U kunt reviews vinden over elke reis, elk hotel, elke coach. Of doe inspiratie op in het algemene reviewoverzicht van alle wellnessreizen.

Alle beoordelingen

29 juni 2018

Turkije, Six Senses Kaplankaya

Het resort is heel speciaal. De stranden zijn geweldig, de restaurants zijn erg goed. De spa en zwembaden hebben goede faciliteiten.

De service is geweldig van een toegewijde staff.

Michel

26 juni 2018

India, Ananda in the Himalayas

Dit is zo'n prachtig resort in het voorgebergte van de Himalayas. Doordat het net boven het dorpje Rishikesh (wat zichzelf als de yogahoofdstad van de wereld ziet) ligt, voel je de spirituele energie. De mensen zijn erg warm en vriendelijk. We hadden het geluk om te kunnen verblijven in een 2 slaapkamer suite, en deze was prachtig. We hadden een eigen zwembad omgeven door prachtig groen en een mooi uitzicht op de vallei. Onze dank gaat uit naar Joji die zorgde dat we alles hadden wat we ook maar wilden. Als je tijd hebt, is de Kunjapuri Temple Trek zeker een aanrader!

Lindsey

24 juni 2018

Italië, Borgo Egnazia

Mijn echtgenoot heeft me verrast met een verblijf in Borgo Egnazia voor ons 10 jarig jubileum. Eerlijk gezegd was ik op het begin sceptisch omdat het een groot familie resort is. 

We arriveerde in de nacht, en kregen een geweldige, ruime, schone kamer met een groot terras en prachtig uitzicht op zee. Het hotel lijkt op een klein dorp, is super schoon en het personeel is ontzettend vriendelijk, gastvrij en zorgzaam.

Paolo, de manager van gastrelaties, zorgt voor elk klein detail. Hij zorgt er voor dat je naar het juiste restaurant gaat en dat je dag perfect aansluit bij jouw wensen. 

Alles is perfect tot in elk detail. Elk hotel zou moeten leren hoe je een hotel moet managen! Ik heb nu al plannen om terug te komen met onze kinderen. Bedankt dat je ons als koninklijk hebt laten voelen!

Michaela