Soort reis

Filter op beoordelingen




Reiservaringen

Wij delen met u graag ons enthousiasme over onze bestemmingen en reizen. Maar laten we eerlijk zijn: helemaal ‘ongekleurd’ zijn onze meningen niet. Daarom hechten we veel waarde aan de beoordelingen en tips die onze klanten achterlaten op onze website. Niets zo waardevol als een review van een klant die net terug is van zijn/haar reis. Daarom warm aanbevolen: lees de beoordelingen. U kunt reviews vinden over elke reis, elk hotel, elke coach. Of doe inspiratie op in het algemene reviewoverzicht van alle wellnessreizen.

Alle beoordelingen

13 september 2017

Portugal, Monchique Resort & Spa

Het hotel is erg groot en het verdient een ontdekkingstocht om uit te vinden hoe je bij de diverse voorzieningen kan komen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Als je ook de omgeving een beetje wil verkennen, zal je een fiets of een auto voor een paar dagen moeten huren. Openbaar vervoer is niet te doen in de Algarve. De Spa is heerlijk en de behandelingen waren erg heerlijk. Zeer voorkomend en zorgvuldig personeel, die het je echt naar je zin willen maken en goede massages geven. Verder is alles redelijk anoniem door de vele gasten en het soort hotel.

Marianne W.

13 september 2017

Portugal, Monchique Resort & Spa

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Personeel is 100% servicegericht en vriendelijk. De spa was heerlijk en de behandelingen waren erg goed. De spa en leisure teams waren aardig en behulpzaam. De fitness personal training van Heli en Jorge was motiverend en aangepast aan mijn specifieke behoeften. Het transport naar/van het hotel was professioneel en gezellig. Tip voor de leisure team: de natuur leent zich ook uitstekend voor meer wandel- en fietstochten in het gebied. Conclusie: Prima geboekt van reservering tot vertrek. Ik heb genoten. Bedankt!

Anoniem

12 september 2017

Portugal, Monchique Resort & Spa

Prachtig hotel in een prachtige omgeving. Personeel is allemaal erg aardig, kundig en behulpzaam. De behandelingen en de sportfaciliteiten met begeleiding waren allemaal erg goed. Enige minpuntje was dat het grote restaurant bij aankomst volgeboekt was. Alleen de Pizzaria was verder nog open, hier viel het eten een beetje tegen. Diner hebben we verder niet meer in het hotel gebruikt. De hele reis was prima geboekt, van de vlucht tot het transport naar het hotel en weer terug en alle behandelingen in de Wellness en de Leisure activiteiten. We hebben super genoten!

Anita S.

11 september 2017

Portugal, Vilalara Longevity Thalassa & Medical Spa

Deze plek is gewoonweg prachtig! 

Het is een heel erg mooi resort. Het is ruim, dus je hebt nooit het gevoel dat het helemaal vol is. Het zwembad is geweldig, met een prachtig uitzicht op het strand. Het strand zelf is fantastisch (het water was wel erg koud!)

De kamer was ruim, comfortabel, en alles wat je verwacht in een 5 sterren hotel. Geweldig. Onze kamer had een woonkamer en een veranda buiten. 

Het hotel heeft een bar en een aantal restaurants, die allemaal goed zijn. 

Vanuit het hotel hebben we aardig wat rondgereisd in de Algarve. Ochtenden aan het strand na het ontbijt, en vervolgens door gereden naar andere stranden en voor zonsondergang terug in het hotel met een drankje genieten. Een geweldige vakantie! 

Toni

4 september 2017

Nederland, Badhotel Domburg, Els Dourleijn

Heerlijk yoga weekend in een prachtige omgeving.Hond mee vlak bij het strand. Veel wandelen, yoga en ontspanning. Gastvrij en relaxed hotel. Gewoon heel erg fijn.

Daniëlle J.

4 september 2017

Portugal, Monchique Resort & Spa

De spa vond ik naar Nederlandse begrippen klein, maar alles was er. De behandeling in de spa was op zich wel ok voor die prijs verwacht je uitstekend. De groepslessen waren bijzonder goed en de persoonlijke trainingen waren van hoog nivo. De kamers zijn uitstekend. Alleen er was een deur effect en kon het buiten raam/deur niet open. Uiteindelijk is er wel een nieuwe (identieke) kamer beschikbaar gesteld waarvoor geen up-grade nodig is. Het restaurant zit een beetje vast in ''processen''. Dit moeten ze echt anders regelen. De kwaliteit van het eten is prima (op basis daarvan had ik 3 sterren meer gegeven)

Wilja J.